اتاق سفید

وب نوشت های فاطمه صابری

اتاق سفید

وب نوشت های فاطمه صابری

من در برابر تو کیستم ؟

و آنگاه خود را کلمه ای می یابی که معنایت منم

 

و مرا صدفی که مرواریدم توئی

 

و خود را اندامی که روحت منم

 

و مرا سینه ای که دلم توئی

 

و خود را معبدی که راهبش منم

 

و مرا قلبی که عشقش توئی

 

و خود را شبی که مهتابش منم

 

و مرا قندی که شیرینی اش توئی

 

و خود را طفلی که پدرش منم

 

و مرا شمعی که پروانه اش توئی

 

و خود را انتظاری که موعودش منم

 

و مرا التهابی که آغوشش توئی

 

و خود را هراسی که پناهش منم

 

و مرا تنهائی که انیسش توئی

 

و ناگهان سرت را تکان می دهی

 

و می گویی : نه ، هیچ کدام ! هیچ کدام ، این ها نیست ، چیز دیگری است ،

 

 یک حادثه دیگری و خلقت دیگری و داستان دیگری است

 

و خدا آن را تازه آفریده است

 

هرگز ، دو روح ، در دو اندام این چنین با هم آشنا نبوده اند ،

 

این چنین مجذوب هم و خویشاوند نزدیک هم و نزدیک هم نبوده اند ...

 

نه ، هیچ کلمه ای میان ما جایی نمی یابد ...

 

سکوت این جاذبه مرموزی را که مرا به اینکه نمی دانم او را چه بنامم چنین جذب کرده است

 

 بهتر می فهمد و بهتر نشان می دهد .

 

                                           

 

دکترعلی شریعتی – گفتگوهای تنهایی صفحه 655

نظرات 5 + ارسال نظر
بوسه شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام دوست من
امیــــــــــد وارم حالت خوب باشه
*************************
آخر یه روز دق میکنم فقط به خاطر تو
دنیا رو عاشق میکنم فقط به خاطر تو
شب به بیابون می زنم فقط به خاطر تو
رو دست مجنون می زنم فقط به خاطر تو
تو نمی خوای بیای پیشم فقط به خاطر من
من ولی سرزنش می شم فقط به خاطر تو
************************
موفق باشی،هر روز بهتر از دیروز
موفق باشی گلم

سینا شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.transsexual.blogsky.com

سلام. حالت چطوره دوست من؟ خوشحالم که با تو آشنا شدم. مطلب بسیار جالبی نوشته بودی. یه زمانی من هم چنین مطالبی می نوشتم. وقتی قرار بود عید نوروز رو از تعطیلات حذف کنن. وبلاگ من هم توی پرشین بلاگ و هم توی بلاگ فا فیلتر شد. دیگه راجع به این موضوعات کمتر می نویسم. حالا وبلاگ جدیدم دغدغه ی دیگه ای رو بررسی می کنه. بخشی از اجتماع ما که نیاز به همراهی و همدردی داره. نمی دونم چقدر در مورد ترنس ها می دونی اما وبلاگ من جاییه برای بحث جدی در مورد این بیماری. خوشحال میشم ببینمت.

احسان یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ق.ظ http://fardaye-iran.blogfa.com

سلام وب جالبی دارید اگر امکان دارد مرا لینک کنید تا من شمارا هم لینک کنم

کوهزاد دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ب.ظ http://koohzad.blogfa.com

سلام
روزت مبارک!
همیشه موفق باشی

اصولگرای اصلاح طلب سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ق.ظ http://shafiey.blogfa.com/

گذری و نظری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد